Submenu

Ik verbouw graag mijn eigen voedsel want het is gezonder, lekkerder en goedkoper.

521 keer bekeken 4 reacties

Let op: je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren en mee te discussiëren!

Log in om te reageren.

18-03-16 om 19:11

Ja, het is heerlijk om te wroeten in de tuin. Te zien kiemen, groeien en bloeien. Bio dynamisch. Permacultuur, whatever works. Overal in de stad gezond, goedkoop voor iedereen.

21-02-16 om 23:00

Ik zou er zelf niet veel aan hebben. Groenten en fruit verbouwen is niet echt mijn ding. Maar als idee voor anderen, of mogelijk zelfs op (semi-)professionele basis, is het uitstekend.

20-02-16 om 0:33

Zeker, het is een klus maar niets leuker dan de hele winter nog bonen, bieten etc uit eigen tuin te eten. Godzijdank heb ik een tuin waardoor ik enkele maanden per jaar uit de stad kan vluchten.......

19-02-16 om 23:11

Het is ook leuk om te doen, maar wel veel werk

Cookie-instellingen